Kindernevendienst

Iedere zondagmorgen is er kindernevendienst voor de kinderen van 4 tot 9 jaar (basisschoolgroepen 1 t/m 5). De kinderen gaan naar de kindernevendienst na de schriftlezing en komen voor de zegen weer terug in de kerk. De kinderen van de basisschoolgroepen 1 t/m 3 gaan naar de Veste, de kinderen van de groepen 4 en 5 gaan naar een lokaal van de Emmaschool. Op de derde zondag van de maand blijft de oudste groep in de kerk. Tijdens de kindernevendienst wordt een bijbelverhaal verteld en werken de kinderen aan een knutselwerkje of wordt er een spel gedaan om het verhaal te verwerken. Ook bidden we met elkaar. Als kindernevendienst hebben we een adoptiekind. Elke zondag zamelen we daar geld voor in. We vragen de kinderen dus om elke zondag een kleine bijdrage mee te nemen.

Voor wie: kinderen vanaf 4 jaar t/m groep 5

Wanneer:  zondagmorgen tijdens de dienst